Урядовий законопроєкт про звернення ухвалений в першому читанні

Проєкт Закону України «Про звернення» підготовлений з метою удосконалення законодавства про звернення та його приведення у відповідність до Закону України «Про адміністративну процедуру».

Урядовий законопроєкт про звернення ухвалений в першому читанні

ВЕБІНАР. Закупівля робіт та проєктної документації: визначаємо очікувану вартість

У проєкті Закону:

  • визначено порядок реалізації права кожного звернутися до органів державної влади, органів влади АРК, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, інших суб’єктів, визначених законом, із зверненнями та отримати відповідь у встановлений законом строк;
  • надано визначення термінам «суб’єкт звернення», «суб’єкт розгляду звернення», «уповноважена особа суб’єкта розгляду», «звернення», «послуги, зокрема з питань, які становлять загальний економічний інтерес»;
  • передбачено, що суб’єкт звернення має право:
  • на отримання інформації про порядок подання та розгляду звернень, про реєстрацію звернення та стан його розгляду, а також на інформування про рішення щодо залишення звернення без розгляду;
  • одержання письмової або у випадках, визначених законом, усної відповіді про результати розгляду звернення;
  • оскарження ненадання відповіді на звернення або рішення про залишення звернення без розгляду;
  • встановлено, що суб’єкт звернення зобов’язаний здійснювати надані йому права добросовісно та не зловживати ними;
  • передбачено, що суб’єкти розгляду звернень зобов’язані:
  • оприлюднювати на власному офіційному веб-сайті інформацію про визначену сферу повноважень, порядок подання та розгляду звернень;
  • всебічно і вчасно розглядати звернення;
  • письмово або у передбачених законом випадках усно повідомляти суб’єкта звернення про результати розгляду його звернення;
  • інформувати суб’єкта звернення у випадку прийняття рішення про залишення звернення без розгляду у визначені законом строки;
  • інформувати суб’єкта звернення про порядок оскарження ненадання відповіді на звернення або рішення про залишення звернення без розгляду;
  • уточнено вимоги до звернення, зокрема, передбачено, що cуб’єкт звернення або представник суб’єкта звернення підписує письмове звернення у паперовій формі власноруч, в електронній формі – за його бажанням з використанням електронного підпису, крім випадків, передбачених законодавством;
  • оновлено підхід до проведення особистого прийому, зокрема,  передбачено можливість проводити прийом за допомогою відеоконференцзв’язку;
  • удосконалено регулювання щодо розгляду петицій, зокрема, шляхом визначення особливостей їх розгляду органом місцевого самоврядування;
  • передбачено, що суб’єкти розгляду забезпечують здійснення щорічного внутрішнього моніторингу за дотриманням вимог Закону «Про звернення», який полягає у систематичному, комплексному спостереженні, проведенні аналізу та оцінки роботи із зверненнями з метою її вдосконалення та прогнозування розвитку.

Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука

🔥Безплатний вебінар від проєкту «ДеюреЗакупівлі»

Статичний блок для новин

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, потрібна попередня реєстрація 👇

Зареєструватися

Статті за темою

Усі статті за темою

Пов’язані особи в публічних закупівлях 2024

Чи легко встановити, чи пов’язані особи під час тендеру? Не поспішайте відповідати на це запитання. Для початку ознайомтеся з ознаками та прикладами пов’язаних осіб. Вивчіть значущі судові рішеннями та алгоритми дій замовника, у разі встановлення пов’язаності під час проведення закупівлі.
5429

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

Дехто помилково вважає, що найстрашніше, що може бути в закупівлях, — це штраф. Однак судова практика свідчить, що варто зважати ще й на кримінальну відповідальність. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
17121

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
2169

Яких порушень припускаються замовники, коли укладають договори за пунктом 13 Особливостей

Вже пів року аудитори проводять моніторинг закупівель за пунктом 13 Особливостей. Свіжий аналіз проведених моніторингів та найпоширеніших порушень, які допускають замовники, — у статті від проєкту «ДеюреЗакупівлі: закон і практика»
3106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді