03 червня 2021 року, ВРУ ухвалила Проєкт Закону №5309 про внесення змін до Закону про публічні закупівлі та інших законів щодо вдосконалення системи оскарження публічних закупівель, активну участь в розробці якого приймав Антимонопольний комітет.
Коли можна провести переговорну процедуру через оскарження тендера
Не всі пропозиції, запропоновані Комітетом, були враховані у Проєкті Закону №5309. Але і в прийнятій редакції його можна вважати одним із завершальних етапів реформи органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Цим законопроєктом стаття 18 Закону про публічні закупівлі (якою визначається порядок оскарження процедур публічних закупівель) приводиться у відповідність з положеннями Закону № 1219.
Законом запроваджується окремий інститут уповноважених з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідних комісій.
За матеріалами АМКУ
✔️ Які повноваження перевіряльників? ✔️Як взаємодіяти з аудиторами? ✔️Які варіанти дій після рішення органів контролю? ✔️ Які наслідки порушень законодавства про закупівлю
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Для відстоювання своїх законних прав та інтересів в процесі здійснення публічних закупівель законодавством передбачено етап оскарження. А учасникам потрібно знати, як захистити себе. Як це зробити, розглянемо у статті
Розглянемо порядок виконання рішення АМКУ за Особливостями № 1178
Іноді, коли замовник вже обрав переможця торгів, він відмовляється від підписання договору про закупівлю з таким потенційним постачальником. Чи правомірно це робити, які наслідки чекають на замовника та що каже судова практика – розглянемо
За частино 22 статті 18 Закону № 922, рішення Антимонопольного комітету України стають чинними з дня їх прийняття. Якщо таке рішення АМКУ не було оскаржене до суду, то його потрібно виконати не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Тобто замовники можуть оскаржувати рішення АМКУ. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні, роз’яснюємо у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби