Законодавчі вимоги, що не дозволяють зараховувати до інформації з обмеженим доступом окремі відомості

При оприлюдненні інформації про закупівлю у воєнний час зважайте також на законодавчі вимоги, що не дозволяють зараховувати до інформації з обмеженим доступом окремі відомості.

Законодавчі вимоги, що не дозволяють зараховувати до інформації з обмеженим доступом окремі відомості

Всі нюанси оприлюднення інформації про закупівлю у воєнний час

Зокрема:

  • про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту;
  • про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб;
  • щодо діяльності державних та комунальних унітарних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50% акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, а також госптовариств, 50% і більше акцій (часток) яких належать госптовариству, частка держави або територіальної громади в якому становить 100%, що підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до закону;
  • про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 БК), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або розпоряджання бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, проведення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у т. ч. оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № 3855-XII), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у т. ч. до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юросіб, які отримали ці кошти або майно (крім випадків, передбачених частиною 2 статті 23 Закону України «Про основи національного спротиву» від 16.07.2021 № 1702-IX);
  • інші відомості, доступ до яких не може бути обмежений відповідно до законів та міжнародних договорів України, згоду на обов'язковість яких надала ВРУ (ч. 4 ст. 21 Закону № 2657 та ч. 5 ст. 6 Закону № 2939).

    Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень.
    Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахового видання "Держзакупівлі" на рік.
    Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером,
    телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні).
    Миру нам. І хай буде літо!

    🔥Безплатний вебінар від проєкту «ДеюреЗакупівлі»

    Статичний блок для новин

    Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, потрібна попередня реєстрація 👇

    Зареєструватися

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Як дотримати положень Постанови 710

    З метою ефективного використання державних коштів, Урядом було прийнято Постанову № 710, якою затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для низки замовників. У статті розглянемо, хто має дотримуватися положень Постанови № 710 та як це зробити
    120

    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: що необхідно пам'ятати

    Оприлюднюючи інформацію в ЕСЗ, пам'ятайте про строк, після якого закінчиться можливість будь-яких змін в документах та вимогах до учасників. Як правильно його розрахувати — роз'яснюємо у статті
    4374

    Оголошення про закупівлю: оприлюднення та внесення змін

    Як оприлюднити оголошення про проведення відкритих торгів та чи можна внести зміни до оголошення про закупівлю? Швидко дізнатись відповіді на ці запитання та впевнено працювати в ЕСЗ допоможе наша стаття
    3811

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді